-
Busco grupo tareas 15 Ago 201015/08/10 a las 14:58 hrs.2010-08-15 14:58:15
Javier Hurtado D.
-
A frame for Analyzing the quality of the customer interface001.pdf 14 Ago 201014/08/10 a las 16:47 hrs.2010-08-14 16:47:14
María José Gorigoitia A.
-
analyzing_quality.pdf 13 Ago 201013/08/10 a las 16:09 hrs.2010-08-13 16:09:13
Luis Aburto Lafourcade
-
Shahim - Servqual.pdf 13 Ago 201013/08/10 a las 16:06 hrs.2010-08-13 16:06:13
Luis Aburto Lafourcade
-
SERVQUAL- A Multiple-Item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality.pdf 13 Ago 201013/08/10 a las 16:06 hrs.2010-08-13 16:06:13
Luis Aburto Lafourcade
-
medicionI.pdf 13 Ago 201013/08/10 a las 14:53 hrs.2010-08-13 14:53:13
Luis Aburto Lafourcade
-
tarea1.pdf 13 Ago 201013/08/10 a las 14:48 hrs.2010-08-13 14:48:13
Luis Aburto Lafourcade
-
Re: Material Docente 11 Ago 201011/08/10 a las 12:31 hrs.2010-08-11 12:31:11
Benjamín Contesse
-
Material Docente 11 Ago 201011/08/10 a las 12:19 hrs.2010-08-11 12:19:11
Nicolás Padilla P.
-
Re: Tarea 1 medicion 10 Ago 201010/08/10 a las 15:00 hrs.2010-08-10 15:00:10
Felipe Bascuñan
-
Tarea 1 medicion 10 Ago 201010/08/10 a las 14:55 hrs.2010-08-10 14:55:10
Javiera Constanza Jofre Utreras
-
intro.pdf 9 Ago 201009/08/10 a las 10:58 hrs.2010-08-09 10:58:09
Luis Aburto Lafourcade